piątek, 21 lutego 2014

782. krem kokosowy




krem kokosowy z orzechami i gorzką czekoladą
coconut cream with nuts and dark chocolate




1/2  opakowania ricotty
1/2 puszki mleczka kokosowego
duży banan
2 łyżki wiórek kokosowych

Wszystkie składniki łączymy za pomocą blendera, wstawiamy na ok. 30min. do lodówki.
Po wyjęciu posypujemy czekoladą i orzechami, zajadamy! :)




Bardzo dobre śniadanie. W sam raz na bezglutenowy piątek :)
Rano byłam u kosmetyczki. Kolejną wizytę mam za dwa tygodnie, więc będę musiała wrócić wcześniej do domu...i nie pójść do szkoły.
Mama prosiła mnie, abym posprzątała, więc dzisiaj znowu nie zrobię angielskiego. Wczoraj zaczęłam...ale tak mnie bolała głowa od tych głupich, głośnych bajek oraz jęczenia mojego kuzyna, że musiałam dać sobie spokój i się położyć. Wieczory zaś mam zarezerwowane dla seriali. Wreszcie obejrzałam wszystkie odcinki. Teraz będę na bieżąco!

Jutro rano wracam. Cieszę się. Wreszcie będę mogła spotkać się ze znajomymi. Wreszcie odwiedzę ciocię. Obym tylko miała spokój...bez wujka.

Miłego weekendu! 

14 komentarzy:

  1. Coś mnie ostatnio ciągnie do kokosu hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki pyszny krem <3
    Chciałabym zjeść na śniadanko taki sam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tym kremem wygrałaś! i cieszę się właśnie, że mam wszystkie potrzebne składniki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aleś mi ochoty na kokosa narobiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jej, raz zrobiłam koktajl z duuużą ilością mleczka i musiałam rozcieńczać zwykłym, bo pić się tego nie dało. choć w pyszność kremu nie wątpię!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny! Jeśli się zgodzisz, chętnie kiedyś go wykorzystam na moim blogu.. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten krem wygląda jak puch! cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki puszysty! Jak chmurka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. to śniadanie wygląda bardziej jak jakiś wspaniały deser ;)
    życze Ci udanego weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepis "przetestowany" http://wege-kuchnia.blogspot.de/2014/03/krem-kokosowy.html :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...